Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski
11230
BLOG

Kolenda Zaleska znów słyszy głosy

Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski Polityka Obserwuj notkę 136

 

 

W poniedziałkowym wydaniu „Faktów” TVN Katarzyna Kolenda- Zaleska przypisała mi m. in takie słowa: „Eurokomuna która ma dziś władze w Polsce rządzi lekiem! Boimy sie latać samolotami, a dziś boimy się również jeździć pociagami. To obecni rządzący nie potrafili zadbać o życie osób, które na trasie Warszawie Kraków uczestniczyły w katastrofie (...)” Poniżej moje imię i nazwisko

Nie wiem skąd dziennikarka wzięła ten tekst, wiem zaś czemu został przywołany. Komentarze osób wypowiadających się w materiale miały napiętnować tych, którzy żerują na śmierci i ludzkim dramacie. W niedzielę odnosiłem się do katastrofy kolejowej, ale nie mówiłem tych słów. I nie chodzi o detale, ale o cały sens wypowiedzi.

Było to w Krakowie na Marszu w obronie wolności słowa i Telewizji Trwam, który zgromadził10 tysięcy uczestników, a którego Fakty nie zauważyły. Nie przeszkodziło to Kolendzie cytować mojego rzekomego wystąpienia. Dziennikarka ośmiela się oceniać przyzwoitość innych dziennikarzy, ale nie pierwszy już raz konfabuluje i posługuje się kłamstwem. Pamiętamy jak musiała przepraszać za słowa o „prawdziwych Polakach” przypisane Jarosławowi Kaczyńskiemu, gdy ten mówił o wolnych Polakach. I wtedy i teraz potrzebowała tezy, by ją komentować i atakować. Doprawdy, to nie są kłopoty ze słuchem. To szkoła manipulacji.

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka