Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski
19326
BLOG

znajdź 10 szczegółów

Jan Pospieszalski Jan Pospieszalski Polityka Obserwuj notkę 70

Jak brzmi moja wypowiedź z Krakowa z dn 4.03.

http://vod.gazetapolska.pl/1298-co-powiedzial-jan-pospieszalski-w-krakowie

 

A teraz przypominam co pani Kolenda-Zaleska podała jako moją wypowiedź:

 

„Eurokomuna która ma dziś władze w Polsce rządzi lekiem! Boimy sie latać samolotami, a dziś boimy się również jeździć pociagami. To obecni rządzący nie potrafili zadbać o życie osób, które na trasie Warszawie Kraków uczestniczyły w katastrofie. Jan Pospieszalski "

 

1. Jak łatwo sprawdzić wypowiedź i film chyba są różne,

więc, podtrzymuje -  Kolenda kłamie! 

2. Zestawienie z krytycznymi komentarzami miało na celu napiętnowanie mnie jako tego który nie uszanował ofiar katstrofy.

3.To, że inni także przypisali mi te wypowiedź nie czyni jej prawdziwą i nie sprawia, że Kolenda nie kłamie. Ponadto autorka nie podała źródła, więc widzowie traktują tę informację jako własną - tvn i autorki.

4. Nagranie oryginalne było dostępne również w internecie, więc skoro znalazła rzekomy cytat na jednym z wymienionych tu portali (?), równie dobrze mogła sprawdzić co powiedziałem odtwarzając nagranie. 

5. Protestuje przeciw manipulacjom i kłamstwom tylko Kolendy, a nie innych, ponieważ:

a) tak mi sie podoba,

b) tylko ona wykorzystuje ten cytat jako cel ataków, zestawiając go z piętnujacymi ocenami...

c) zasięg serwisu tvn i podanych portali jest nieporównywalny,  więc ewentualne szkody sa proporcjonalnie większe.

 

 

 

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka